9 Kasım 2012 Cuma

Sürücü Ehliyeti Sınavı Ders Anlatım Videosu indir


Sürücü Ehliyeti Sınavı Ders Anlatım Videosu
Ehliyet alacak kişiler için özel olarak hazırlanmış konu anlatımları mevcuttur, konular akıcı Türkçe ile anlatılıp gayet başarılı bir çalışma yapılmıştır, bu set ile çalışan sürücü adaylarının sınavlarda kaybetme şansları sıfıra inecektir. Tabi direksiyon dersi için bireysel yeteneğinizi konuşturacaksınız.
5 Cd den oluşur Sürücü Adayı Eğitim Seti
- Motor, Trafik, İlk yardım dersleri ve tüm konular…
- Gereksiz bilgilerden arındırılmış ders ve konu anlatımları…
- Kolay öğretim tekniğiyle akılda kalıcı ve eğitici dersler…
- Doğru ve eksiksiz bilgi…
- 9 sınav başarısı
Sürücü hayat taşır, hayatınızın en önemli sınavına bu set ile hazırlanın.

DOWNLOAD TURBOBİT : 

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.