28 Kasım 2012 Çarşamba

Ben Banks’ın Başındaki Felaketler (2012) BRRip HDM Türkçe Dublaj Tek Link


Ben Banks’ın Başındaki Felaketler (2012) BRRip HDM Türkçe Dublaj Tek Link
    (2012) abd
  • Tür: dramkomedi
  • Süre: Dakika
  • Yönetmen: Bryce Clark
  • Oyuncular: Alex BehBen BanksDavid SullivanEmily MoffatFabrizio GoldsteinJerry BanksJon DodartJory CordyMelora HardinMichael HobertMischa BartonRonald L. Brown,Travis Lincoln CoxValerie FuselierWhitney Morgan Cox
  • Gör. Yönetmeni: Chris Saul
  • Muzik: Russ Howard III
  • Senaryo: Bryce Clark
  • Yapımcı: , Justin Lyon

  • Konusu:
    Üniversitede gazetecilik okuyan Ben Banks tembel ve kaygısız bir genç adamdır. Mezuniyeti tehlikeye girdiği halde bile umursamaz tavırlarını sürdüren bu genç adamı ne harekete geçirebilir? Güzelller güzeli garson kız Amy’ye duyduğu aşk ve beklenmedik bir cinayet sonrasında yaşananlar Ben’in yaşamını büsbütün değiştirecektir.
    http://www.imdb.com/title/tt1714828/
    Meraklikanarya.blogspot.com
    Keyifli Seyirler Diler…
    Ben Banks’ın Başındaki Felaketler (2012) BRRip HDM Türkçe Dublaj Tek Link Ekran Görüntüsü 1
    DOWNLOAD TURBOBİT : 

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.