17 Eylül 2012 Pazartesi

Pes 2013 (Skidrow) Full indir

PES 2013 Sahaya İniyor!

Pes 2013 resmi açıklamadan 3 gün önce sızdırılmış . Şimdi biz bunu size daha erken sunuyoruz. Oyun fulldür.
Adı: Pro Evolution Soccer 2013 Skidrow
Tür: Spor (Futbol) / 3D 
Dil: Rusça (RUS), İngilizce (ENG), Arapça (ARB), Türkçe (TR), Hollanda (NL), ... 
Yıl: 2012 
Geliştirici : Konami 
Yayıncı: Konami 
Rusya'da Yayıncı: 1C-SoftKlab 
Dosya Boyutu: 5.76 GB
Anahtar: V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7
Crack: an Crack.
Sistem Gereksinimleri : 
İşlemci: Intel Core 2 Duo veya 8/1 eşdeğer GHz AMD işlemci 
Ekran Kartı: Nvidia Geforce 6300 veya ATI Radeon x1200 veya Intel HD grafik 3000 
Bellek: 1 GB veya daha fazla 
OS: XP, Vista ve Windows 7 
Ek Bilgiler SES: destekleyen herhangi bir ses kartı DirectX 9.0 
ÇÖZÜNÜRLÜK: 800 × 600 ya da daha fazla dosya üzerinde.

İster Reloaded ister Skidrow sürümünü yükleyebilirsiniz.İki sürümünü de sizler için sistemimize kurduk.Herhangi bir problemleri yoktur.

Fifa 2013 Full İndir TIKLAYINIZ !!!

Reloaded Download :
http://turbobit.net/pdbzjg3l3god/Pro.Evolution.Soccer.2013.iso.html
Sadece Skidrow Crack indir : 

10 yorum:

  1. oyun full mu demo mu 5 gb çok az geldi full bi oyun için

    YanıtlaSil
  2. An itibariyle indirmeye başladım gece yarısından önce kurmuş olmayı planlıyorum olumlu ya da olumsuz sonucu bildiricem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan Sistemimizde Kurulu Ve Çalışır Durumda Biz Oynuyoruz Sorunsuz.
      Bu Arada Paylaştığımız Oyunları Sistemimize Kuruyoruz Ondan Sonra Paylaşım Yapıyoruz. İyi Oyunlar Dileriz !!!

      Sil
  3. arkadaslar guvenlıce ındırebılırsınız oyun sorunsuzca calısoyrdur yemın ederım hıc bır sıkıntı yok ındırın super admin cok teşekkür ederim bende basta ındırıyımmı ındırmıyımmı dedım ındırdım ve gordum sonucu oyun ksorunsuzca calıksıyor ındırın eger yanlıs yazdıysam kusuruma bakmayın klavyem bozukta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Hiçbir Zaman Denemeden Paylaşım Yapmıyoruz Bundan Emin Olabilirsiniz Güvenerek İndirebilirsiniz İyi Eğlenceler Dileriz. Bizi Takip Edenler Kaybetmez Kazanırlar ;)

      Sil
    2. ayenn admın basta dedım ındırıyımmı ındırmıyımmı bır tereddut oldu sonra dedım ındırıyım ındırdım sımıd oynuyom super sampıyonlar lıgı kazandım :) arkadaslar ındırmenızı tavsıye ederım

      Sil
    3. Bizim Sitemizde Tereddüt Etmenize Gerek Yoktur İçiniz Rahat İndirebilirsiniz Biz Sistemimizde Denedikten Sonra Paylaşmaktayız İyi Oyunlar Dileriz.

      Sil
  4. Merhabalar emeğinize sağlık..Bir sorum vardı benim şimdi bu reloaded ve skidrow arasında ne fark vardır..Şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Ben 1 yıldan uzun süredir bu siteyi kullanıyorum bütün oyunlarımı ordan indirdim hiçbir şeyde hata ve sorun yaşamadım herkesede sitenizi tavsiye ediyorum güvenle indirebilirler paylaşımlarınızın devamını bekliyorum tşk ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederiz Paylaşan Herşey Sistemimize Kurulup Denendikten Sonra Paylaşılmaktadır.Herkese İyi İndirmeler Diler Takiplerinizin Devamını Bekliyoruz...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.