21 Eylül 2012 Cuma

Lord Of The Rings Battle For Middle Earth


Battle For Middle Earth. Bu adı duyunca ne hissediyorsunuz? Ben duyunca çok heyecanlanıyorum. Ellerim titriyor. Çünkü ben tam bir LOTR hastasıyım ve Battle For Middle Earth delisiyim. 1. O y u nu aldıktan çok kısa bir süre sonra bitirdim ve 1 yıl bO y u nca skirmish modunda idare ettim. Şimdi ise bu O y u nun 2.sini elimde tutuyorum. Ama incelemeye başlamadan önce, bu O y u nun en başına yani çıktığı yere bir bakalım. Bir hatırlayalım.(J.R.R Tolkien'i saygıyla anıyoruz.)
John Ronald Reuel Tolkien: John Ronald Reuel Tolkien,1892'de Güney Afrika'da doğdu. Dilbilim ve Eski İngilizce konularında uzmanlaştı ve 1945'te Oxford Üniversitesi'nde İngilizce Profesörü oldu. 1959'a kadar bu görevde kaldı. Oxford’da 2.Dünya Savaşı'ndan önceki yılarda Owen Barfield, C.S. Lewis ve Charles Williams gibi yazarlarla edebi bir çevre oluşturdu. Yüzüklerin Efendisi'nin temeli bu çevrede atılmıştır.
Yüzüklerin Efendisi'nin 1954 ve 1955 yıllarında 3 cilt halinde yayınlanması, özellikle "saygıdeğer" bir İngiliz Dili ve Edebiyat Profesörünün "fantezi" gibi bir türde eser vermesi, edebiyat eleştirmeni çevrelerinde küçük çaplı bir skandala yol açtı. Tolkien'in 1937'de yayınlamış olduğu Hobbit daha ziyade masal türüne ait çalışma olarak kabul edildiği için üzerinde pek durulmamıştı. Oysa Tolkien Yüzüklerin Efendisi ile birlikte, Hobbit'le başladığı Dünya yaratma projesinde ısrarlı olduğunu gösterdi.
Minimum Sistem Gereksinimleri;1.3 GHz Intel Pentium IV veya AMD Athlon processor
256 MB RAM
Nvidia GeForce2 - 32 MB vRAM
DirectX 9.0b Uyumlu Ses Kartı
4 GB

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.