10 Ağustos 2012 Cuma

World Racing 2 Full oyun indir

 Word Racing 2 İndir,Full İndir,Oyun İndir



Oyun mu? Aslında bir oyun bile değil. İnsanın sinir katsayısını tavana vuran, kimi zaman insanı PC başında sinirden ruh hastasına çeviren, kimi zaman da insana “E yuh artık! Bu kadar da olmaz” dedirten bir yarış oyunu. Bak yine oyun dedim! Neyse, genellikle yazılarımı okuyanlara bir fincan kahve veya bir bardak çay öneririm. Fakat bu kez, sizlere birkaç ton sinir hapı ve sakinleştirici öneriyorum.
Açıkça söylemek gerekirse, World Racing 2’yi çok büyük umutlarla PC’me yükledim. Son zamanlarda bir NFS: Most Wanted rüzgarı esip duruyor. Kendimi biraz farklı rüzgarlara atayım dedim. Bana “World Racing 2’yi inceleyeceksin” dendiğinde de çok sevinmiştim. Fakat oyuna başladığım anda, tüm umutlarımın ve sevinçlerimin boşa olduğunu, acilen bu rüzgardan kurtulmam gerektiğini anladım. Çünkü bu rüzgar, beni çarpmıştan beter etmişti.
Sistem Gereksinimleri;
İşletim sistemi: Windows 98SE/ME/2000/XP
İşlemci: Athlon XP 1800+ or Pentium IV / 1.8 GHz
RAM: 256 MB
Ekran Kartı: AGP-3D / 64 MB
HDD: 1.7 GB
meraklikanarya.blogspot.com
Keyifli Eğlenceler Diler… 


 Word Racing 2 İndir,Full İndir,Oyun İndir
 Word Racing 2 İndir,Full İndir,Oyun İndir

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.